Happygoluckydays

Världens mysigaste dag! Nu blir det i dagboksform:


Kära dagbok
Idag ringde de från arbetet jag sökte igår. Jag har fått provanställning, nästa Tisdag. YESS!!!
Jag slutade halv 12. Sprang och köpte lunch till mig och Annakarin, vilken vi sedan tog med till hamnparken.
Verkligen inte fy skam att sitta och äta lunch ute i solen. Det var kort och gott übermysigt.
Jag kom hem, möttes av söta Marie och hade kramkalas.
Sen dammsög och skurade jag hela huset, föööör:
Mormor och morfar kom idag! Länge sen. Älskade dom.
Jag och mormor hade ett fint utbyte av kunskap. Hon ville veta vad smiley och saké är.
Jag hur man gravar lax.

For bort till Anna. Anna åt pizza. De bjöd på sås. Vi fnissade, for ner till stan, köpte ben & jerry glass och gjorde comeback i hamnparken. Den är minst lika mysig när solen går ner.

Nu har jag precis ätit ostbricka. Och packat.

Imorgon far vi ju. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: trogen läsare

hallååååååå?! var äääääär du?! ;-O

2008-05-05 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback