Jag ska skärpa mig. Snart.


Jag vet jag vet jag vet. Jag är en otroligt tråkig bloggerska just nu.
Vet inte hur jag ska kunna sammanfatta allt som det beror på.

Jag kan göra en bit av en såndär  rolig lista, och försöka få in så mycket information som möjligt i den.

Tio första
1. Första bästa kompis: Sophie. Vi lekte vattenkrig, och på den vägen är det.
2. Första bil: Hah. Den står på gården. Mamma och pappa får låna den av mig ibland, om dom är snäll.
3. Första kärlek: Mnjaru.. Det var nog min kanin. (Se nedan.)
4. Första husdjur: Min murder rabbit Snosen.
5. Första semester: Mamma, hjälp? Kommer inte ihåg.
6. Första jobb: SDR (Svensk direktreklam). Det var ett misstag, jag vet.
7. Första köpta skiva: Offspring Americana.
8. Första riktiga kärlek: Får väl se ;)
9. Första piercing: I mina öronsnibbar.
10. Första konsert: Tror det var the ark med mamma och pappa, här i Sundsvall.


Nio senaste:
1. Senaste alkoholdrycken: White russian i Stockholm.
2. Senaste bilfärd: For och hämtade mitt körkort för någon timme sedan! :-D
3. Senaste filmen du såg: Oj.. En bit av There will be blood tror jag.
4. Senaste ringda telefonsamtal: Hm. Jag ringer verkligen sällan. Tror det var till Anna innan helgen.
5. Senaste bubbelbadet: Inte en susning. Det var alldeles för länge sen.
6. Senaste spelade cd: Travis - 12 memories.
7. Senaste kyss: Puss?
8. Senaste gången du grät: För några timmar sen, när jag insåg att min dator slukat upp och tagit bort alla mina bilder.
9. Senaste måltiden: Spagetthi och köttfärssås. Också bokisfika hos Erika för en halvtimme sen. :)


Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Njej.
2. Blivit arresterad: Bara blivit stoppad, när jag och Linda åkte två stycken på hennes minimoppe.
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Räknas störtförtjust?
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Hahaha. Hah.
5. Fått ditt hjärta krossat: Nej, tack och lov.
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej, det får man höra om man verkligen förtjänar det.
7. Haft ett one night stand: Nejje.
8. Busringt till någon: Jaa. Jag skulle vilja prova Annas också:
- Det är Ericsson.
- Hej ericsson, är nokia hemma?

image89

Kommentarer
Postat av: carro

ooh, cecilia charlotta vad gulligt :D

2008-04-15 @ 23:27:45
Postat av: mumln

din första semester var när du var 4 månader och vi åkte bil ner till Österrike (Ischgl) och bodde där i ett hus i nästan 2 veckor med Virtanens och Jonahs föräldrar (deras "honeymoon!)

Postat av: Pelle på New Records i Åre

Inte för att jag vill förstöra din image men jag hävdar å det bestämdades att din första skiva var Ricky Martin, så det så...

2008-04-16 @ 08:49:34
Postat av: soph, moppedist

vi har visst blivit arresterade! och böteslagda! även om du försöker förtränga det, haha

2008-04-16 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback