Aufwiedersen med svensk stavning

image105


Det här är ett sånt där självporträtt. Lite skevt och mystiskt. Bra.

Amanda lämnade just ett chockerande meddelande. Det är
IMORGON (läs: IMORGON!!!!) vi ska lämna in våra precious
datorer. Jag måste alltså snabbt som bara den ta avsked,
och försöka se ljust på den här utvecklingen. Ingen dator..
Jag vet att jag en gång för länge sedan var helt datorlös.
Jag borde klara det igen. Inget bloggläsande, msn:ande,
bilddagbokande eller nätshoppande. Intressant intressant..

Nä nu överdriver jag kanske. Vi har två till datorer här hemma,
så det går ingen nöd på mig egentligen. Och är det så att ni
vill något går det faktiskt att kontakta mig på min mobil. Så.

Aufwiedersen med svensk stavning på er!

Kommentarer
Postat av: teodor

jag har tre datorer totalt! en ligger under sängen

2008-06-03 @ 00:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback